Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

1. Apmokėdamas naudojantis elektronine bankininkyste - tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia apmokėjimo forma, turi būti pasirašęs elektroninės bankininkystės sutartį su AB bankas Swedbank arba SEB bankas. Mokant už prekes šiuo būdu, Pirkėjui elektroninės bankininkystės sistemoje sugeneruojamas mokėjimas pagal jo apmokamą užsakymą. Pinigus Pirkėjas perveda į atitinkamame jo pasirinktame banke esančią elektroninės parduotuvės kedai.lt sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje.

2. Apmokėdamas banko pavedimu - tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas pavedimą į kedai.lt banko sąskaitą atlieka internetu, arba, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į elektroninės parduotuvės kedai.lt banko sąskaitą.

3. Apmokėjimas grynaisiais pinigais - tai apmokėjimas, kai grynieji pinigai sumokami prekę pristačiusiam kurjeriui. Pirkėjas privalo turėti ir sumokėti kurjeriui tikslią pinigų sumą  už užsakytas prekes.

Atsiskaitydamas pirmaisiais dviem apmokėjimo būdais, Pirkėjas įsipareigoja už prekes apmokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

Pirkėjui išsirinkus pageidaujamas prekes ir sudarius sutartį su Pardavėju (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Sutinku"), į jo nurodytą elektroninio pašto adresą bus atsiųsta išankstinio apmokėjimo sąskaita-užsakymas, o po apmokėjimo PVM sąskaita-faktūra. Sąskaitose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir pristatymo mokesčiai.